ElarK-PNU

Мультимедійні технології в процесі формування навчально-пізнавальних умінь школярів на уроках у початкових класах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуцуляк, Катерина Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-03-12T12:03:22Z
dc.date.available 2021-03-12T12:03:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гуцуляк К. С. Мультимедійні технології в процесі формування навчально-пізнавальних умінь школярів на уроках у початкових класах: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Катерина Сергіївна Гуцуляк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4795
dc.description.abstract Мультимедійні технології на уроках в початкових класах - не просте випробування і для вчителя. По-перше, воно вимагає певного рівня обізнаності педагога в можливостях комп'ютера. Активна індивідуальна робота учнів вимагає від педагога значної уваги і організованості з контролю за результатами такої діяльності та відповідної організації навчального процесу. Урок з використанням мультимедійних технологій не є полегшеним для вчителя, скоріше навпаки, але надзвичайно важливо, що ефективність такого уроку значно перевищує звичайний. Об’єкт дослідження - навчальний процес в початковій школі. Предмет дослідження – педагогічні умови формування навчально-пізнавальних умінь засобами мультимедійних технологій на уроках у початкових класах. Гіпотеза дослідження ґрунтується на припущенні, що вивчення предметів у початкових класах здійснюватиметься більш ефективно з використанням мультимедійних технологій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Мультимедійні технології в процесі формування навчально-пізнавальних умінь школярів на уроках у початкових класах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу