Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Даниленко, Марина Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T12:06:29Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T12:06:29Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Даниленко М. В. Технології розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі мовленнєвої діяльності: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Марина Валеріївна Даниленко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4796 | |
dc.description.abstract | Комунікативний напрям у методиці навчання української мови передбачає використання тексту як основної дидактичної одиниці, оскільки саме текст виступає продуктом та результатом мовленнєвої діяльності людини. Потреба виховувати культурну і творчу особистість, здатну висловлювати думки оригінально, нетрадиційно, продукувати певні ідеї адекватними мовними засобами, а також відсутність наукових і методичних доробок щодо педагогічного впливу на розвиток творчих здібностей молодших школярів зумовили вибір теми курсової роботи. Відтак, вибір теми дослідження зумовлений потребами сучасної школи й завданнями модернізації освіти, що передбачають розвиток творчого потенціалу особистості. Це й послужило причиною створення технології розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови, адекватних сучасному рівню розвитку методичної науки і вимогам шкільної практики.Мета дослідження полягає в розробці науково обґрунтованої та експериментально перевіреної технології роботи з текстом в аспекті розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі мовленнєвої діяльності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |