ElarK-PNU

Формування умінь в учнів початкових класів складати тексти-описи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лазарко, Ольга
dc.date.accessioned 2021-03-12T12:29:27Z
dc.date.available 2021-03-12T12:29:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Лазарко О. Формування умінь в учнів початкових класів складати тексти-описи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Лазарко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4802
dc.description.abstract Реалізація комунікативної лінії як однієї з провідних у навчанні рідної мови школярів можлива за рівномірного та паралельного розвитку всіх типів мовлення: розповіді, опису та міркування. Виховання мовленнєвої культури тісно пов’язане з оволодінням мовними засобами в будь-якій мовленнєвій ситуації, умінням користуватися багатством української мови, правильно й виразно висловлювати свої думки (текстотворення). Формування в молодших школярів умінь і навичок користуватися мовними засобами в процесі сприймання, розуміння та продукування текстів усної і писемної форм є провідною метою навчання української мови. Від того, як учень володіє означеними формами мовленнєвої діяльності, залежить його внутрішня культура, моральні переконання та естетичні ідеали. Образне мовлення є показником якісного, емоційно багатого мовлення і виступає для учнів початкових класів як мовлення, в якому передбачається вживання слів і словосполучень у незвичайному метафоричному значенні, що дає можливість художньо відтворювати дійсність. Мета нашої кваліфікаційної роботи полягає в комплексному дослідженні методів опрацювання текстів-описів на уроках зв’язного мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування умінь в учнів початкових класів складати тексти-описи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу