ElarK-PNU

Формування соціально-громадянської компетентності учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачишина, Ганна Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-03-16T12:10:17Z
dc.date.available 2021-03-16T12:10:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ткачишина Г. М. Формування соціально-громадянської компетентності учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ганна Миколаївна Ткачишина. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4840
dc.description.abstract Соціальна компетентність – складна характеристика особистості, яка забезпечує її інтеграцію в суспільство, продуктивне виконання соціальних ролей, здатність орієнтуватися у мінливому соціальному середовищі та ефективно взаємодіяти з іншими людьми. Основу соціальної компетентності складають знання, соціальні мотиви, поведінкові алгоритми, а також якості особистості: ініціативність, відповідальність, комунікабельність, працездатність, толерантність, прагнення самореалізуватися тощо. На уроках вчитель повинен формувати в учнів різноманітні компетентності, зокрема соціальні та громадянські, які у свою чергу формують усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у повсякденному та громадянському житті, при спілкуванні один з одним. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність інтерактивних технологій навчання у формуванні соціально-громадянської компетентності учнів початкової школи на уроках «Я у світі». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування соціально-громадянської компетентності учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу