ElarK-PNU

Фоностилістичні засоби увиразнення картин природи у поезії для дітей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шотропа, Катерина Олегівна
dc.date.accessioned 2021-03-16T13:11:04Z
dc.date.available 2021-03-16T13:11:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шотропа Л. Г. Фоностилістичні засоби увиразнення картин природи у поезії для дітей: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Катерина Олегівна Шлапак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4847
dc.description.abstract Звукова організація мови перебуває на службі у творенні змісту, вона є семантичною організацією, а часто і стилістичною. Особливість звукової організації тексту досліджує фоностилістика – наука, яка має глибокі корені в мовознавстві, оскільки спрямована на осягнення закономірностей зв’язку звуку і значення. У сучасній фоностилістиці науковцями експериментально доведено існування фонетичних асоціацій, експресивне і символічне значення звуку. Поезія про природу для дітей – яскраве явище авторської художньої творчості. Вона виконує роль своєрідної школи, що поряд з іншими чинниками сприяє духовному розвиткові дитини, вихованню та збільшенню її життєвого досвіду. До того досвіду, який накопичує дитина, органічно входять і знання дитини про рідну мову, вміння та навички розуміти її, користуватися нею. Мета дипломної роботи – дослідити і описати фоностилістичні засобів увиразнення у поезії про природу для дітей, виявити експресивні можливості цих засобів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Фоностилістичні засоби увиразнення картин природи у поезії для дітей uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу