ElarK-PNU

Формування музичного сприймання учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барицька, Олена
dc.date.accessioned 2021-03-19T11:37:26Z
dc.date.available 2021-03-19T11:37:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Барицька О. Формування музичного сприймання учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Олена Барицька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 106 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4897
dc.description.abstract Уміння слухати і чути музику не є вродженою якістю. Пізнавально-творчі можливості учнів розвиваються в активній музичній діяльності, у цілеспрямованому аналізі музичних творів. У процес формування музичного сприймання включаються досвід безпосередніх переживань і роздумів учнів, який формується під впливом музичного мистецтва, а також художній досвід пов'язаний з виконанням. Це дає можливість розглядати сприймання як основу засвоєння школярами втіленого в музиці досвіду естетичних ставлень до дійсності. Тому головним завданням музичного виховання учнів є формування активного сприймання музичних творів. Таке завдання надає особливого значення вдосконаленню процесу естетичного виховання дітей та молоді в загальноосвітній школі. У зв'язку з цим зростає вагомість розробки питань використання мистецтва, зокрема музичного, яке в образно-звуковій формі відбиває та узагальнює досвід емоційного ставлення до життя. Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні, упорядкуванні прийомів та методів розвитку музичного сприйняття молодших школярів на уроках музичного мистецтв. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування музичного сприймання учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу