Abstract:
Імпресіонізм є одним із найбільш цікавих явищ у історії мистецтва. Зародившись у французькому образотворчому мистецтві, цей феномен знайшов своє відображення у різних видах мистецтва та швидко розповсюдився у мистецтві всього світу. Зокрема великого поширення набув імпресіонізм у музичному мистецтві. Двома найяскравішими представниками музичного імпресіонізму стали французькі композитори Клод Дебюссі та Моріс Равель, яким вдалося втілити імпресіоністичні риси у своїй творчості, як інструментальній, так і симфонічній. Зокрема фортепіанна творчість французьких композиторів Клода Дебюссі та Моріса Равеля завжди посідала чільне місце у репертуарі піаністів-виконавців. Метою дослідження є висвітлення проблем, пов’язаних із виконавською інтерпретацією, втіленням образно-емоційної сфери музики композиторів-імпресіоністів при її виконанні здійснене на підставі характерних особливостей звукопису фортепіанної творчості Клода Дебюссі та Моріса Равеля.