ElarK-PNU

Виконавсько-педагогічні аспекти фортепіанної музики композиторів-імпресіоністів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуцул, А.
dc.date.accessioned 2021-03-19T11:46:37Z
dc.date.available 2021-03-19T11:46:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гуцул А. Виконавсько-педагогічні аспекти фортепіанної музики композиторів-імпресіоністів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) /А. Гуцул. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4900
dc.description.abstract Імпресіонізм є одним із найбільш цікавих явищ у історії мистецтва. Зародившись у французькому образотворчому мистецтві, цей феномен знайшов своє відображення у різних видах мистецтва та швидко розповсюдився у мистецтві всього світу. Зокрема великого поширення набув імпресіонізм у музичному мистецтві. Двома найяскравішими представниками музичного імпресіонізму стали французькі композитори Клод Дебюссі та Моріс Равель, яким вдалося втілити імпресіоністичні риси у своїй творчості, як інструментальній, так і симфонічній. Зокрема фортепіанна творчість французьких композиторів Клода Дебюссі та Моріса Равеля завжди посідала чільне місце у репертуарі піаністів-виконавців. Метою дослідження є висвітлення проблем, пов’язаних із виконавською інтерпретацією, втіленням образно-емоційної сфери музики композиторів-імпресіоністів при її виконанні здійснене на підставі характерних особливостей звукопису фортепіанної творчості Клода Дебюссі та Моріса Равеля. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Виконавсько-педагогічні аспекти фортепіанної музики композиторів-імпресіоністів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу