dc.description.abstract |
У процесі формування всебічно розвиненої особистості важливе місце посідає формування природничої компетентності, яка характеризує здатність учнів вирішувати доступні соціально та особистісно значущі практичні й пізнавальні проблемні завдання, пов’язані з реальними об’єктами природи у сфері відносин «людина – природа». Таким чином, змістом природничої компетентності є формування і розвиток знань про цілісність світу природи, опанування навички знаходити зв’язки між світом живої та неживої природи, між світом рослин, тварин та людиною, між наслідками діяльності людини і природою. У процесі формування всебічно розвиненої особистості важливе місце посідає формування природничої компетентності, яка характеризує здатність учнів вирішувати доступні соціально та особистісно значущі практичні й пізнавальні проблемні завдання, пов’язані з реальними об’єктами природи у сфері відносин «людина – природа». Таким чином, змістом природничої компетентності є формування і розвиток знань про цілісність світу природи, опанування навички знаходити зв’язки між світом живої та неживої природи, між світом рослин, тварин та людиною, між наслідками діяльності людини і природою. Мета дослідження: розробити програму формування природничої компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |