ElarK-PNU

Формування природничої компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хома, Софія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-03-24T12:59:45Z
dc.date.available 2021-03-24T12:59:45Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Хома С. В. Формування природничої компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Софія Володимирівна Хома. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 149 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4970
dc.description.abstract У процесі формування всебічно розвиненої особистості важливе місце посідає формування природничої компетентності, яка характеризує здатність учнів вирішувати доступні соціально та особистісно значущі практичні й пізнавальні проблемні завдання, пов’язані з реальними об’єктами природи у сфері відносин «людина – природа». Таким чином, змістом природничої компетентності є формування і розвиток знань про цілісність світу природи, опанування навички знаходити зв’язки між світом живої та неживої природи, між світом рослин, тварин та людиною, між наслідками діяльності людини і природою. У процесі формування всебічно розвиненої особистості важливе місце посідає формування природничої компетентності, яка характеризує здатність учнів вирішувати доступні соціально та особистісно значущі практичні й пізнавальні проблемні завдання, пов’язані з реальними об’єктами природи у сфері відносин «людина – природа». Таким чином, змістом природничої компетентності є формування і розвиток знань про цілісність світу природи, опанування навички знаходити зв’язки між світом живої та неживої природи, між світом рослин, тварин та людиною, між наслідками діяльності людини і природою. Мета дослідження: розробити програму формування природничої компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування природничої компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу