Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хома, Софія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T12:59:45Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T12:59:45Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Хома С. В. Формування природничої компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Софія Володимирівна Хома. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 149 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4970 | |
dc.description.abstract | У процесі формування всебічно розвиненої особистості важливе місце посідає формування природничої компетентності, яка характеризує здатність учнів вирішувати доступні соціально та особистісно значущі практичні й пізнавальні проблемні завдання, пов’язані з реальними об’єктами природи у сфері відносин «людина – природа». Таким чином, змістом природничої компетентності є формування і розвиток знань про цілісність світу природи, опанування навички знаходити зв’язки між світом живої та неживої природи, між світом рослин, тварин та людиною, між наслідками діяльності людини і природою. У процесі формування всебічно розвиненої особистості важливе місце посідає формування природничої компетентності, яка характеризує здатність учнів вирішувати доступні соціально та особистісно значущі практичні й пізнавальні проблемні завдання, пов’язані з реальними об’єктами природи у сфері відносин «людина – природа». Таким чином, змістом природничої компетентності є формування і розвиток знань про цілісність світу природи, опанування навички знаходити зв’язки між світом живої та неживої природи, між світом рослин, тварин та людиною, між наслідками діяльності людини і природою. Мета дослідження: розробити програму формування природничої компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування природничої компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |