Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Грамажора, Юлія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T10:21:29Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T10:21:29Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Грамажора Ю. В. Особливості логопедичної роботи з формування і вдосконалення навички читання у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Василівна Грамажора. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 88 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4981 | |
dc.description.abstract | Читання – складний процес, що вимагає вміння розпізнавати буквений склад слова, встановлювати логічний зв’язок, інтонаційно вірно передавати сенс прочитаного. У процесі формування повноцінного читання в учнів має значення формування таких якостей, як правильність, швидкість, свідомість та виразність. Проблема навчання читання є однією із актуальних у сучасній педагогічній та психологічні літературі. Це викликано її великою практичною значимістю, що обумовлена корекційною спрямованістю навчання дітей з особливими освітніми потребами. На думку ряду дослідників, психофізіологічною основою труднощів читання є уповільнений темп прийому і переробки зоровим сприйманням інформації; труднощі встановлення зв’язків між зоровим, слуховим і мовноруховими центрами, що беруть безпосередню участь у акті читання; низький темп перебігу розумових процесів, слабкість самоконтролю. Мета дослідження: виявити стан розвитку процесу читання та обгрунтувати методику корекції різних видів дислексій в дітей із затримкою психічного розвитку молодшого шкільного віку на логопедичних заняттях та уроках з читання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості логопедичної роботи з формування і вдосконалення навички читання у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |