Короткий опис(реферат):
Розуміння духовного життя народу, пояснення у ньому слів та образів можливе лише тоді, якщо добре обізнаний з ключовими текстами, що склали основу даної культури. У цих текстах вміщені початкові знання у важливіших для людства галузях, а також передаються одвічні для цієї культури ідеї, почуття і образи, що впливають на мистецтво, формують світогляд і складають основу моралі. Жодне покоління не має права обійтись без засвоєння цих ключових текстів. Ті, хто їх не знає, відчувають себе пасинками свого народу. Культурна традиція на протязі віків прагне утримати їх авторитетність за рахунок розповсюдження та включення до освітнього канону. Незважаючи на існування чималої кількості публікацій з цього питання, їх автори обмежуються дослідженням окремих проблем. Одні пропонують розглядати Біблію тільки як збірку релігійних та церковних догм, інші – як пам’ятку духовності всього людства, треті – лише як літературну пам’ятку, четверті – з точки зору рецепції Біблії в українській та зарубіжній літературі тощо. Отже, необхідність вироблення комплексного підходу до вивчення Біблії обумовлює актуальність обраної теми. Мета роботи: на основі комплексного підходу до біблійних текстів створити систему вивчення Старого Завіту на уроках зарубіжної літератури.