Репозиторий Dspace

Психологічна готовність майбутніх вчителів до інтерактивної взаємодії з учнями

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Дуткевич, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-04-27T10:01:37Z
dc.date.available 2021-04-27T10:01:37Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Дуткевич Т.В., Терещенко В.А. Психологічна готовність майбутніх вчителів до інтерактивної взаємодії з учнями : [монографія]. - Кам'янець-Подільський : Буйницький О.А., 2010. - 160 с uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-2937-86-2
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5220
dc.description.abstract У монографії обгрунтовано поняття інтерактивної взаємодії; показано особливості цієї взаємодії у контексті педагогічного спілкування; розроблено теоретичну модель психологічної готовності майбутнього вчителя до інтерактивної взаємодії з учнями; визначено критерії та показники цієї готовності; розкрито особливості та чинники психологічної готовності майбутніх учителів до інтерактивної взаємодії з учнями. На основі запропонованої теоретичної моделі досліджуваної готовності розроблено та впроваджено програму її формування. Для спеціалістів у галузі психології та педагогіки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ПП Буйницький О.А. uk_UA
dc.title Психологічна готовність майбутніх вчителів до інтерактивної взаємодії з учнями uk_UA
dc.type Book en
dc.identifier.udc 159.922.6:371.13


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись