Репозиторий Dspace

Психологічні особливості ґендерної соціалізації в молодшому шкільному віці

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Березовська, Оксана Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-05-07T08:38:18Z
dc.date.available 2021-05-07T08:38:18Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Березовська О. М. Психологічні особливості ґендерної соціалізації в молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Оксана Михайлівна Березовська. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 115 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5331
dc.description.abstract Прийняття Україною європейських цінностей передбачає реалізацію принципів ґендерної рівності у всі сфери життя, забезпечення рівного доступу обох статей до освітніх, виробничих, культурних ресурсів тощо. У сучасних умовах суспільного розвитку особливо актуальними є проблеми ґендерної соціалізації особистості, прилучення її до загальнолюдських цінностей, значимих в усі століття й закріплених у культурно-історичному досвіді сучасного покоління. Сьогодні суттєвих змін зазнають традиційні поняття про ґендерні ролі та особливості характеру чоловіків і жінок. Ґендерній соціалізації учнівської молоді притаманні суперечності між декларованою ґендерною рівністю і реальною асиметрією соціальних і сімейних ролей, притаманних обом статям, а також між універсалізацією ґендерних функцій, визнанням важливості суспільної діяльності жінок і стійкістю традиційних ґендерних стереотипів у свідомості населення тощо. У такій ситуації зростає значущість виявлення психологічних особливостей ґендерної соціалізації на всіх стадіях розвитку особистості. В контексті розширення євроінтеграційного простору воно виступає важливим чинником формування егалітарної поведінки хлопців і дівчат й забезпечення найповнішої самореалізації їх як особистостей у різних сферах суспільного життя. Мета дослідження — з’ясувати особливості ґендерної соціалізації учнів молодшого шкільного віку та визначити можливі шляхи сприяння ґендерній соціалізації та розширення ґендерної компетентності педагогів, які доцільно використати в закладах освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні особливості ґендерної соціалізації в молодшому шкільному віці uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись