Пухальський, Тарас Дмитрович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У навчально-методичному посібнику розглянуто теоретичні засади та практичні поради до організації самостійної роботи майбутніх учителів музичного мистецтва у класі хорового диригування. Систематизовано підходи до самостійного ...
Бесарабчук, Геннадій Володимирович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
Методичні рекомендації розкривають методологію впровадження моделі управління процесом посиленої військово-фізичної підготовки учнів у сучасних військових ліцеях із розкриттям його цілей, підходів, пріоритетів, принципів ...
Бесарабчук, Геннадій Володимирович(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасних умовах реформування освіти в Україні важливим є пошук нових адаптивних моделей співпраці університету із закладами дошкільної освіти, повної загальної середньої освіти, а також комунальними установами «Центрами ...
В статті розглянуті результати дослідження стану управління психолого-педагогічною підготовкою сучасних учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою і механізми його удосконалення. Запропоновано та проаналізовано ...
У статті запропоновано та проаналізовано методологію емпіричного дослідження результативності впровадження моделі управління процесом посиленої військово-фізичної підготовки учнів у сучасних військових ліцеях із розкриттям ...
У статті запропоновано та проаналізовано педагогічні умови використання моделі управління підготовкою учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою до служби в Збройних Силах України. Обґрунтовано її побудову на ...
У статті розглядаються питання сучасного стану управління якістю вищої освіти та якістю освітньої діяльності в університеті та розкривається новий напрямок розвитку його інституційної спроможності з підвищення якості ...
Бесарабчук, Геннадій Володимирович; Сторчова, Тетяна Володимирівна; Мєлєкєсцева, Наталія Василівна; Хоптяр, Андрій Юрійович(Інститут вищої освіти НАПН України, 2023)
Інтеграція до європейського і світового освітнього простору — пріоритетні напрями державної освітньої політики України. Водночас «інтеграція національної системи вищої освіти України до Європейського простору вищої освіти ...
Сучасний заклад освіти в умовах трансформацій свого функціонування має бути конкурентоспроможним на ринку освітніх послуг, зокрема шляхом напрацювання і реалізації нових управлінських підходів до кадрової політики через ...
У статті викладено результати порівняльного аналізу ефективного використання моделі управління процесом посиленої військово-фізичної підготовки учнів у сучасному військовому ліцеї. Установлено відмінності між показниками ...
Бесарабчук, Геннадій Володимирович(Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами, 2024)
У статті розкриваються питання підготовки педагогічного інтерна в сучасних умовах. Представлено концептуальну модель управління якістю підготовки педагогічного інтерна в умовах регіонального освітнього кластера. Проаналізовано ...
Система сучасної дошкільної освіти потребує постійного впровадження інноваційних технологій в освітній процес. Саме цифрові технології покликані стати невід'ємною частиною цілісного освітнього процесу, значно підвищувати ...
Навчально-методичний посібник укладено відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Методичний супровід освітньої діяльності в закладі дошкільної освіти» для підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої ...
Навчально-методичний посібник укладено відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Психолого-педагогічні основи керівництва особистісним розвитком дітей» для підготовки фахівців другого (магістерського) рівня ...
Лазарович, Надія Богданівна; Бабюк, Тетяна Йосипівна(Видавець Кушнір Г. М., 2024)
Методичні рекомендації до дисципліни «Методична робота в закладах дошкільної освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти є частиною навчально-методичного комплексу теоретичної підготовки за спеціальністю ...
Гудима, Наталія Василівна; Ковальчук, Ольга Вікторівна(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У навчально-методичному посібнику вміщено інформаційний обсяг навчальної дисципліни, плани практичних занять, методичні рекомендації до авдиторної та самостійної роботи, завдання для самоконтролю здобувачів вищої освіти з ...
Ковальчук, Ольга Вікторівна(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У навчально-методичному посібнику вміщено інформаційний обсяг навчальної дисципліни, плани практичних занять, методичні рекомендації до самостійної роботи, завдання для самоконтролю здобувачів вищої освіти з освітнього ...
Навчально-методичний посібник призначений для здобувачів другого (магістер ського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою Дошкільна освіта спе ціальності 012 Дошкільна освіта галузі знань 01 Освіта / Педагогіка. ...
Стаття присвячена проблемі готовності майбутніх педагогів до науково-дослідної роботи у професійній діяльності. Зазначено, що важливим елементом підготовки майбутніх педагогів є готовність до науково-дослідної роботи у ...
У статті проаналізовано окремі аспекти формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів в процесі вивчення дисципліни «Методика наукових досліджень». Обґрунтовано актуальність досліджуваної проблеми в контексті ...