Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Вольський, Валентин Валентинович | |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T11:24:30Z | |
dc.date.available | 2021-05-19T11:24:30Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Вольський В. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 6-7 класів на уроках географії: іноваційні форми, методи, технології навчання: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Географія) / Валентин Валентинович Вольський. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 65 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5479 | |
dc.description.abstract | Сенс інноваційного навчання полягає в тому, що весь процес навчання здійснюється за умов безперервної, активної співпраці всіх учнів. Це, взаємонавчання, при якому учитель і учень є рівними, однаковими суб’єктами навчання. Таке навчання сприяє ефективному формуванню навичок, вмінь й цінностей, створенню середовища взаємодії, яке дає педагогу змогу стати дійсним лідером у дитячому колективі. Таким чином, використання інноваційних засобів (форм, методів, технологій) дасть змогу активізувати пізнавальну діяльність учнів, дозволить повніше передати знання, розкрити учнівський потенціал, розвинути систему освіти та піднести її до високого рівня розвитку. Об’єкт: навчально-пізнавальна діяльність учнів 6-7 класів на уроках географії. Предмет: активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 6-7 класів на уроках географії: інноваційні форми, методи, технології навчання. Мета: встановити особливості активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 6-7 класів, визначити інноваційні форми, методи, технології навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Географія) | uk_UA |
dc.title | Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 6-7 класів на уроках географії: іноваційні форми, методи, технології навчання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |