Навчально-методичний посібник призначений для здобувачів другого (магістер ського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою Дошкільна освіта спе ціальності 012 Дошкільна освіта галузі знань 01 Освіта / Педагогіка. ...
Стаття присвячена проблемі готовності майбутніх педагогів до науково-дослідної роботи у професійній діяльності. Зазначено, що важливим елементом підготовки майбутніх педагогів є готовність до науково-дослідної роботи у ...
У статті проаналізовано окремі аспекти формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів в процесі вивчення дисципліни «Методика наукових досліджень». Обґрунтовано актуальність досліджуваної проблеми в контексті ...
У навчально-методичному посібнику вміщено інформаційний обсяг навчальної дисципліни, плани практичних і лабораторних занять, методичні рекомендації до авдиторної та самостійної роботи, завдання для самоконтролю здобувачів ...
Каньоса, Наталія Григорівна; Бабюк, Тетяна Йосипівна(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У методичних рекомендаціях з практичної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта галузі знань 01 Освіта / Педагогіка уміщено інструктивні матеріали, підготовані ...
Дутко, Олена Миколаївна(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У навчально-методичному посібнику визначено цілі та послідовні етапи формування та розвитку професійних компетентностей фахівця освітнього менеджменту через проєктування індивідуальної траєкторії реалізації програм виробничих ...
Дутко, Олена Миколаївна; Федорчук, Вікторія Вікторівна; Лебідь, Інна Юхимівна; Горбатюк, Оксана Василівна; Поліщук, Світлана Вікторівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Методичні рекомендації містять загальні положення щодо організації підготовки кваліфікаційної роботи здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, детальний опис усіх структурних елементів роботи, вимоги до ...
Пухальський, Тарас Дмитрович(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У навчальному посібнику систематизовано теоретичні відомості та досвід використання інформаційних технологій у сфері музичного мистецтва, розглянуто основні історичні відомості їх становлення, принципи функціонування ...
Совік, Тетяна Віталіївна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У навчально-методичний посібник вміщено програми та методичні вказівки до проходження практик здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти (освіт¬ньо-професійна програма Середня освіта (Музичне мистецтво), ...
Воєвідко, Людмила Миколаївна(ТОВ "Друкарня "Рута", 2024)
В методичних рекомендаціях «Кваліфікаційна робота» визначено загальні вимоги до змісту, структури й оформлення дипломних робіт (проєктів) здобувачів / здобувачок другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю ...
Матеріали навчально-методичного посібника вміщують теми та плани практичних занять, загальні методичні рекомендації до них, завдання для самостійної роботи, список використаних джерел та глосарій термінів. Також є тестові ...
У посібнику висвітлено історичні та етнокультурні аспекти розвитку вокально-хорового мистецтва України. Розглянуто проблеми становлення національної школи співу, міжкультурні зв’язки та поліетнічні засади її розвитку, ...
Навчально-методичний посібник укладено відповідно до програми навчальної дисципліни «Англійська дитяча література в початковій школі». У посібнику подано теоретичний матеріал, плани практичних занять, завдання для самостійної ...
Бахмат, Наталія Валеріївна(ФОП Король Ірина Володимирівна, 2024)
У сучасному освітньому середовищі, яке невпинно розвивається, роль педагогів виходить за межі передачі знань і передбачає розвиток критичного мислення, вміння розв’язувати проблеми та застосовувати інновації серед здобувачів ...
The ever-evolving nature of society dictates educational policies, which is mirrored in the challenges of training music teachers in higher education. Pedagogical universities are constantly investigating ways to revolutionize ...
The article actualizes the problem of methodological features of junior schoolchildren’s cognitive competence formation in the process of music education. It is noted that introduction of a complex of various methodological ...
The international standards of higher education establish a wide range of competencies for graduates from artistic pedagogical institutions. Art education, as defined in normative concepts, aims to cultivate in future ...
Совік, Тетяна Віталіївна(Інститут цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України, 2022-12-30)
У статті розкривається проблема підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва під час дистанційного навчання. Проаналізовано особливості дистанційного навчання в закладі вищої освіти, зокрема викладання музичних дисциплін ...
Невідомий автор(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Виробнича переддипломна практика є обов’язковим освітнім компонентом професійної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Початкова освіта» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка ...