ElarK-PNU

Корекція фонематичних процесів ігровими прийомами у дітей з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чміль, Марія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-05-25T10:07:09Z
dc.date.available 2021-05-25T10:07:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чміль М. В. Корекція фонематичних процесів ігровими прийомами у дітей з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Марія Володимирівна Чміль. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 108с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5522
dc.description.abstract Дослідження в галузі дефектології (Р.М. Боскис, Е.М. Гопиченко, Б.М. Гріншпун, Е.А. Данілавічютє, Г.А. Каше, В.К. Орфинская, Л.Г. Парамонова, М.А. Савченко, Є.Ф. Соботович, В.В. Тищенко та інших) показують, що порушення фонематичного слуху може спостерігатися у дітей з порушеннями мовлення різного ґенезу та різного рівня складності. Зокрема, у дітей з тяжкими порушеннями мовлення вони найчастіше обумовлені не лише порушенням вимови фонем, але й труднощами розвитку фонематичного контрою та фонематичного аналізу і синтезу. Багато науковців працюють над виявленням основних закономірностей розвитку фонематичних процесів у дітей і на цій підставі формують діагностичний інструментарій, який дозволив би визначити наявність порушень психічних процесів У дітей з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Н. Гаврилова, А. Коломєєць, В. Тищенконаполягають, на тому, що чіткість і точність сприймання фонеми та уявлення про неї в ізольованому звучанні та у слові досягається завдяки формуванню цього образу у сукупності його акустичних, артикуляційно-кінестетичних та артикуляційно-кінетичних характеристик. Оскільки фонема – це цілісна гармонійна одиниця мовлення, то і порушення фонематичних процесів потрібно розглядати цілісно з урахуванням усієї системи зв’язків необхідних для її достатньо глибокого усвідомлення дітьми. Метою дослідження є виявити специфічні особливості формування фонематичних процесів ігровими прийомами у дітей з ТПМ дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція фонематичних процесів ігровими прийомами у дітей з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу