ElarK-PNU

Корекція діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку із заїканням

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клим, Аліна Костянтинівна
dc.date.accessioned 2021-05-25T11:10:59Z
dc.date.available 2021-05-25T11:10:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Клим А. К. Корекція діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку із заїканням: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Аліна Костянтинівна Клим. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5529
dc.description.abstract Мовлення для людини має велике значення, оскільки сміливо можна сказати, що без мови немає людини. За допомогою мовлення ми можемо поділитися з оточенням своїми думками, почуттями, переживаннями, можемо довести до нього якусь важливу інформацію. Ми настільки звикаємо до мовленнєвого спілкування, що майже не помічаємо його і не розуміємо його справжню цінність. Заїкання відноситься до одного із найпоширеніших порушень мовлення. Зазвичай воно виникає в ранньому дитинстві і при відсутності необхідної допомоги може зберігатися багато років, будучи вже перешкодою при обранні професії, навчанні чи особистому житті. Складнощі у спілкуванні при заїканні часто формують у людини захисні риси характеру, ускладнюючи її життя: невпевненість у своїх силах, скованість, залежність від оточуючих. Існує думка, що маленьких дітей не турбує якість їхнього мовлення, оскільки із самого дитинства вони звикають до порушення. Але це не зовсім правильне твердження. По мірі дорослішання збільшується інтенсивність мовленнєвого спілкування і значення мовлення в житті дитини, що призводить до переосмислення свого порушення. Переживання набувають іншого значення, стають більш систематичними, іноді геть до поганих думок. Мета дослідження - виявити стан розвитку діалогічного мовлення у дошкільників із заїканням та сформувати і апробувати методику його формування шляхом використання сюжетно-рольової гри. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку із заїканням uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу