ElarK-PNU

Корекція мовлення у дітей молодшого дошкільного віку при незначних мозкових дисфункціях

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, Галина Аркадіївна
dc.date.accessioned 2021-05-25T12:22:24Z
dc.date.available 2021-05-25T12:22:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мельник Г. А. Корекція мовлення у дітей молодшого дошкільного віку при незначних мозкових дисфункціях: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Галина Аркадіївна Мельник. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5536
dc.description.abstract Сучасний етап розвитку теорії і практики спеціальної освіти, зокрема, логопедії, характеризується посиленням уваги до вивчення дітей раннього віку з мовними порушеннями. Аналіз причин неуспішності дітей в початковій школі свідчить про те, що коріння даного явища йде в дошкільний вік. Порушення процесів письма і читання є одним з проявів несформованості механізмів мовленнєвої і пізнавальної діяльності у дітей в дошкільному віці. Тому одним з важливих завдань спеціальної освіти є раннє виявлення і корекція порушень у розвитку дітей. У наш час у вітчизняній і зарубіжній спеціальній освіті багато уваги приділяється ранній корекції розвитку дітей з різними порушеннями. Актуальність обраної теми обумовлена концепцією Л. Виготського про співвідношення первинних і вторинних порушень, з якої виходить, що при достатньо ранньому початку цілеспрямованої корекційної роботи не тільки в найбільшій мірі використовується пластичність нервової системи, але і забезпечується попередження багатьох вторинних порушень в розвитку. Відкриття широкої мережі дошкільних установ, зокрема, спеціальних груп і дитячих садків для дітей з порушеннями мовлення викликає необхідність більш поглибленого вивчення дітей молодшого дошкільного віку з мовленнєвими розладами. Мета дослідження – визначити найбільш ефективні і оптимальні шляхи диференційованої педагогічної роботи з ранньої корекції мовленнєвих порушень у дітей молодшого дошкільного віку з незначними мозковими дисфункціями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція мовлення у дітей молодшого дошкільного віку при незначних мозкових дисфункціях uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу