ElarK-PNU

Система вправ як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів у роботі над текстом

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартіна, Олеся Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-09-04T13:57:37Z
dc.date.available 2021-09-04T13:57:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Мартіна О. Система вправ як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів у роботі над текстом / О. Мартіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 21(2). - С. 267-272. uk_UA
dc.identifier.issn 2309-9763
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5588
dc.description.abstract У статті розглядається проблема розвитку творчих здібностей учнів початкових класів під час роботи над текстом. Ця проблема залишається актуальною, про що свідчить низка наукових досліджень як вітчизняних, так і зарубіжних учених. Погоджуємося з тим фактом, що творчі здібності розвиваються тільки в творчій навчальній діяльності. Оскільки молодший шкільний вік – це сензетивний період розвитку творчих здібностей, то він цілком оптимальний для розвитку творчості. Встановлено, що мовленнєва діяльність загалом є діяльністю творчою, отже, творчі здібності молодших школярів можуть успішно формуватися в мовленнєвій діяльності, в процесі породження і сприйняття текстів на уроках української мови. Використання тексту на уроках української мови, як основної дидактичної одиниці, дозволяє підвищити рівень творчості учнів, розвинути їх мовну здатність і активізувати творчий потенціал uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the scientific basis of forming dialogical skills and habits, and systematization of effective methods and techniques of teaching dialogical speech at the lessons of Ukrainian in language primary school. The author describes the system of work for the development of junior pupils' dialogical speech which is a positive indicator of qualitative speech and outlines the ways and means of improving pupils' communicative activity and teachers' practical readiness for work with pupils. The increased demands for human speech activity promote the significance of developing pupils' commu¬nicative speech abilities, situational orientation of the speaker, the choice of linguistic means. The attention to these problems is explained by intensive orientation on practical (speech) direction of modern school linguistic education. In this connection, the leading principle of studying Ukrainian language school course is the comprehensive pupils' speech development, improving the culture of their speech and communication. The problem of speaking (that is carried out in two forms of speech – dialogical and monological) in the process of communication is extremely important because the ability to listen and express their opinion largely ensures effective communication activity. Through dialogical speech transfer of knowledge and exchange of information occur. This speech is the basis of any educational process in school. Communication of primary school children takes place in the process of solving communicative problems and needs. Every pupil acts as a speaker and an interlocutor, perceives heard and read, creates oral and written statements according to the needs of communication. Performing communicative tasks ensures the formation of pupils' speech. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ПП Зволейко Д.Г uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;21(2)
dc.subject творчі здібності uk_UA
dc.subject навчальна діяльність uk_UA
dc.subject мовленнєва діяльність uk_UA
dc.subject пошукова діяльність uk_UA
dc.subject творчий потенціал uk_UA
dc.subject творчі вправи uk_UA
dc.subject текст uk_UA
dc.subject мовні одиниці uk_UA
dc.subject лінгвістичні уявлення uk_UA
dc.subject комунікативна компетенція uk_UA
dc.subject мовлення uk_UA
dc.subject висловлювання uk_UA
dc.subject creative abilities en
dc.subject study en
dc.subject speech activity en
dc.subject search activity en
dc.subject creative potential en
dc.subject creative exercises en
dc.subject text en
dc.subject linguistic units en
dc.subject linguistic understanding en
dc.subject communicative competence en
dc.subject speech en
dc.subject utterance en
dc.title Система вправ як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів у роботі над текстом uk_UA
dc.title.alternative SYSTEM OF EXERCISES AS A MEANS OF DEVELOPMENT OF JUNIOR PUPILS’ CREATIVE ABILITIES WHILE WORKING WITH THE TEXT en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 811.161.2’367. 625
dc.format.pages 267-272


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу