ElarK-PNU

Перегляд Факультет іноземної філології по назві

Перегляд Факультет іноземної філології по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Уманець, Антоніна Володимирівна (Острозька академія, 2013)
    Перекладацькі трансформації трактуються нами як лексико-семантичні, структурні і функціональні засоби адекватної передачі асоціативно-інформаційних зв’язків у текстах оригіналу та перекладу, що відтворюють особливості ...
  • Матковська, Марія Василівна (ФОП Буйницький О.А., 2023)
    Навчальний посібник спрямований на формування у студентів мовно-мовленнєвої компетентності, яка дозволяє аналізувати та пояснювати лінгвістичні явища з точки зору їх історичного розвитку. Структурно посібник складається з ...
  • Матковська, Марія Василівна (ФОП Буйницький О.А., 2023)
    Навчальний посібник спрямований на формування у студентів мовномовленнєвої компетентності аналізувати та пояснювати лінгвістичні явища з точки зору їх історичного розвитку. Структурно посібник складається з 6 тематичних ...
  • Матковська, Марія Василівна (ФОП Буйницький О.А., 2023)
    Навчально-методичний посібник спрямований на формування у студентів англомовної комунікативної грамотності, яка передбачає володіння технікою міжкультурного спілкування, комунікативними стереотипами, стратегіями і тактиками. ...
  • Матковська, Марія Василівна (ФОП Буйницький О.А., 2023)
    Навчально-методичний посібник спрямований на формування у студентів мовномовленнєвої компетентності аналізувати та пояснювати лінгвістичні явища з точки зору як історичного, так і сучасного розвитку англійської мови. ...
  • Галайбіда, Оксана Василівна; Никитюк, Світлана Іванівна (ВПП «’Апостроф», 2020)
    Навчально-методичний посібник містить дидактичні матеріали, укладені відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Практика усного та писемного англійського мовлення». Посібник логічно структурований, вправи, ...
  • Галайбіда, Оксана Василівна; Никитюк, Світлана Іванівна (ВПП «’Апостроф», 2024)
    Навчально-методичний посібник містить дидактичні матеріали, укладені відповідно до робочої програми ОК «Практика усного та писемного мовлення англійської мови». Посібник логічно структурований, вправи, ідіоматичні вислови, ...
  • Попадинець, Оксана Олександрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015)
    У статті розглядається інтерпретація жіночих образів в історичних романах В. Скотта та М. Старицького, аналізується їх роль у формуванні загального ідейно естетичного змісту творів, досліджується специфіка їх творення ...
  • Боднарчук, Тетяна Вікторівна; Крецька, Юлія Анатоліївна; Шмирко, Олена Сергіївна (ФОП Гордукова І. Є., 2023)
    Навчально-методичний посібник призначений для студентів факультетів іноземної філології вищих навчальних закладів, які вивчають німецьку мову як першу та другу іноземну. Містить лексичні та граматичні завдання з німецької ...
  • Казимір, Валентина Олександрівна (2015)
    Навчально-методичний посібник «Aus der Schatzkammer der deutschen Kultur» створено на допомогу студентам IV курсу мовних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів. Основна мета посібника – допомогти студентам ...
  • Абрамович, Семен Дмитрович; Чікарькова, Марія Юріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Видання містить комплекс навчально-методичних матеріалів, що можуть бути використані при читанні курсів з академічної комунікації. Структура розробки підпорядкована насамперед завданню оптимізації самостійної роботи ...
  • Хоптяр, Алла Олександрівна; Никитюк, Світлана Іванівна (ВПП «’Апостроф», 2021)
    Навчальний посібник містить інформацію, яку можна використовувати у повсякденному житті за кордоном й під час ділового спілкування. Матеріал дібрано з урахуванням професійної та соціокультурної сфер інтересів і потреб ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна (Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2009)
    Контрастивні дослідження односкладних речень в англійській та українській мовах. Згідно з комунікативними і текстовими функціями односкладні речення (ОР) ми поділяємо на інтродуктивні, інферативні й імперативні. Диференціація ...
  • Онуфрієва, Ліана Анатоліївна (Буйницький, 2010)
    Навчальний посібник „Deutsch für Fortbildung“ підготовлено для навчання магістрантів, німецька мова для яких не є фаховою дисципліною. Мета створення навчального посібника - сприяти ефективному розвитку умінь і навичок ...
  • Захаров, Юрій Миколайович; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна; Вишневська, Н. В. (Cисин О.В., 2012)
    Навчальний посібник є актуальним і необхідним для навчально-методичного забезпечення викладання німецької мови студентам не мовних спеціальностей вищих навчальних закладів. Мета створення посібника - полегшити студентам ...
  • Городиська, Оксана Миколаївна (ТОВ «Друкарня «Рута», 2017)
    Навчально-методичний посібник «Deutsch für naturwissenschaftliche Fachrichtungen: Grundkurs» призначений для студентів природничих факультетів. Матеріал підручника диференційовано й систематизовано в трьох основних розділах: ...
  • Городиська, Оксана Миколаївна (ТОВ «Друкарня «Рута», 2017)
    Навчально-методичний посібник «Deutsch für naturwissenschaftliche Fachrichtungen: Lesetexte» рекомендується для самостійної роботи студентів природничих факультетів. Фактичний матеріал посібника структуровано відповідно ...
  • Калинюк, Тетяна Василівна; Кріль, Л. В. (ФОП Осадца Ю.В., 2023)
    Метою навчально-методичного посібника є формування й удосконалення іншомовних комунікативних навичок, поглиблення лексичних та граматичних знань. Зміст посібника охоплює широке коло тем, які стосуються різних сфер суспільного ...
  • Онуфрієва, Ірина Леонідівна; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна (Буйницький, 2011)
    Навчальний посібник з німецької мови „Deutsch: Grammatik, Übungen“ є актуальним і необхідним для навчально-методичного забезпечення викладання німецької мови магістрантам та студентам не мовних факультетів вищих навчальних ...
  • Городиська, Оксана Миколаївна (ТОВ "Друкарня "Рута", 2018)
    Навчально-методичний посібник «Deutsch: Lesetexte für sportliche Fachrichtungen» призначений для самостійної роботи студентів факультетів фізичної культури. Матеріал диференційовано в двох розділах: «Фізична культура і ...