ElarK-PNU

Брендбук ТМ «НАТАЛІ-МОДА»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волощук, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2021-10-21T12:53:52Z
dc.date.available 2021-10-21T12:53:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Волощук Т. І. Брендбук ТМ «НАТАЛІ-МОДА»: бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Тетяна Іванівна Волощук. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 29 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5689
dc.description.abstract Весільний бізнес як напрям комерційної діяльності з'явився відносно недавно. До 20 ст. весільних суконь, як окремого виду костюма не існувало. На сьогодні в Україні ринок весільних послуг активно розвивається. Однак разом з ним розвиваються і проблеми. Одна з них - висока конкуренція, і як результат - обмежене число замовлень. Завдяки новим технологіям весільний бізнес потребує якісної реклами, використання маркетингових та PR-технологій задля збільшення впізнаваності, конкурентоспроможності, завоювання довіри та зміцнення авторитету.Актуальність проєкту зумовлена тим, що сформований брендбук торгової марки забезпечує лояльність споживачів, гарантії бюджетного фінансування з боку замовників, приплив додаткових інвестицій та відокремлення від конкурентів. Мета проєкту: створити брендбук ТМ «НАТАЛІ-МОДА» для покращення іміджу та просування бренду організації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Брендбук ТМ «НАТАЛІ-МОДА» uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу