dc.contributor.author |
Мукосій, Аліна Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-21T13:28:30Z |
|
dc.date.available |
2021-10-21T13:28:30Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Мукосій А. В. Особливості формування бренду ЗВО: бакалаврська роб.: 061 Журналістика /Аліна Вікторівна Мукосій. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 41 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5693 |
|
dc.description.abstract |
У сучасній економіці бренди відіграють роль комунікаторів між продавцями, товарами (послугами) і покупцями. Брендинг містить в собі особливу технологію створення символічних асоціацій і неформальних зв'язків, заснованих на споживчому досвіді і довірі, які розширюють можливості маркетингових відносин. За допомогою брендів виробники не тільки інформують споживачів про головні цінності своїх тих чи інших пропозицій, але і прагнуть зробити свій бізнес більш стійким, заручаючись для цього підтримкою лояльних клієнтів. Освітні бренди мають свою специфіку, відмінну від брендів традиційного комерційного сектора. Незважаючи на очевидну комерціалізацію освіти в цілому і той факт, що останнім часом вищі навчальні заклади найчастіше розглядаються в контексті ринку освітніх послуг, ЗВО все ж є некомерційними організаціями, а вища освіта – соціальним інститутом. Мета дослідження – вивчення особливостей формування бренду ЗВО. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
061 Журналістика |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування бренду ЗВО |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |