dc.contributor.author |
Отвіновська, Анастасія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-21T13:32:21Z |
|
dc.date.available |
2021-10-21T13:32:21Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Отвіновська А. І. Проєкт брендбука для інтернет-магазину «Brend.lab» в соціальній мережі Instagram: бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Анастасія Іванівна Отвіновська. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 39 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5694 |
|
dc.description.abstract |
Сучасний стрімкий розвиток різних галузей бізнесу вимагає до себе особливої уваги. Це зумовлює постійний розвиток маркетингових технологій задля того, щоб знаходити потрібний важіль впливу для бізнес-проєкту. На сьогодні однією із проблем усього світу стала пандемія, яка спровокувала як гибель бізнесу для одних, так і друге дихання для інших. В Україні в карантинних умовах розпочався активний розквіт інтернет-магазинів в соціальній мережі Instagram відповідно до попиту на покупки на час локдауну та обмежень. Однією з вагомих переваг інтернет шопінгу є: зручність, швидкість, можливість робити покупки не виходячи з дому, низькі ціни. Проте головною проблемою електронної комерції є рівень конкуренції на ринку. Перенасиченість інтернет-сторінок з товарами створює високу конкуренцію серед продавців. Бізнес-акаунти, які використовують маркетингові технології, просування. Мета проєкту: розробити брендбук для інтернет магазину «Brend.lab» в соціальній мережі Instagram. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
061 Журналістика |
uk_UA |
dc.title |
Проєкт брендбука для інтернет-магазину «Brend.lab» в соціальній мережі Instagram |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |