ElarK-PNU

Проєкт брендбука для інтернет-магазину «Brend.lab» в соціальній мережі Instagram

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Отвіновська, Анастасія Іванівна
dc.date.accessioned 2021-10-21T13:32:21Z
dc.date.available 2021-10-21T13:32:21Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Отвіновська А. І. Проєкт брендбука для інтернет-магазину «Brend.lab» в соціальній мережі Instagram: бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Анастасія Іванівна Отвіновська. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 39 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5694
dc.description.abstract Сучасний стрімкий розвиток різних галузей бізнесу вимагає до себе особливої уваги. Це зумовлює постійний розвиток маркетингових технологій задля того, щоб знаходити потрібний важіль впливу для бізнес-проєкту. На сьогодні однією із проблем усього світу стала пандемія, яка спровокувала як гибель бізнесу для одних, так і друге дихання для інших. В Україні в карантинних умовах розпочався активний розквіт інтернет-магазинів в соціальній мережі Instagram відповідно до попиту на покупки на час локдауну та обмежень. Однією з вагомих переваг інтернет шопінгу є: зручність, швидкість, можливість робити покупки не виходячи з дому, низькі ціни. Проте головною проблемою електронної комерції є рівень конкуренції на ринку. Перенасиченість інтернет-сторінок з товарами створює високу конкуренцію серед продавців. Бізнес-акаунти, які використовують маркетингові технології, просування. Мета проєкту: розробити брендбук для інтернет магазину «Brend.lab» в соціальній мережі Instagram. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Проєкт брендбука для інтернет-магазину «Brend.lab» в соціальній мережі Instagram uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу