Короткий опис(реферат):
«Соціальні мережі – це соціальна структура, що утворена індивідами або організаціями. В Інтернеті соціальні мережі мають вигляд сайтів, на яких користувачі можуть утворювати персональні сторінки та спільноти для спілкування і поширення інформації серед великої кількості людей. Понад половина користувачів Інтернету (станом на 2020 р. аудиторія соціальної мережі Facebook складає 1,95 млрд. осіб) зареєстровані хоча б у одній із соціальних мереж, що вказує на їхню популярність». У соціальних мережах є можливість оцінити та поширити опубліковану новину у стрічці. Відтак вподобання дозволяють оцінити актуальність блогу чи товару, а поширення дозволяють збільшити потенційну аудиторію. Соціальні мережі оперативно інформують про події, що відбуваються у світі, надають зворотній зв’язок та можливість аналізувати ту чи іншу ситуацію. Актуальність проєкту полягає у тому, щоб ознайомити читачів соціальних мереж з можливостями просування через технології SMM та донести корисну інформацію, яка допоможе розвивати не тільки власний аккаунт, але й побудувати бізнес-платформу як для додаткового, так і основного доходу. Мета проєкту – розробити стратегію залучення клієнтів і просування рекламної агенції “NewLook” у соціальних мережах.