Онуфрієва, Ліана Анатоліївна; Куриця, Денис Іванович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У навчально-методичному посібнику висвітлено основні проблеми психології управління, яка досліджує різні аспекти управлінської діяльності. Посібник складається з двох частин − теоретичної та практичної, містить словник ...
У методичних рекомендаціях подано мету, завдання, зміст, вимоги до звітної документації та підсумків виробничої практики в закладах соціального захисту, яка розроблена відповідно до «Положення про проведення практики ...
Панчук, Наталія Петрівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Навчальний посібник складається з частин: вступ, робоча програма, лекційні заняття, практичні заняття, програма до екзамену, список використаних джерел, глосарій. Посібник сприятиме забезпеченню професійної компетентності ...
Сімко, Алла Володимирівна(Видавець Ковальчук О.В., 2024)
У навчально-методичному посібнику висвітлені теоретико-методологічні і емпіричні засади альтернативної комунікації дітей з особливостями інтелектуального розвитку. Спеціальна освіта осіб з тяжкими і (або) чисельними ...
Миронова, Світлана Петрівна; Михальська, Світлана Анатоліївна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Навчальний посібник висвітлює основний зміст обов'язкового освітнього компоненту професійної підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 016 Спеціальна освіта «Науково-прикладні ...
Дуткевич, Тетяна Вікторівна; Савіцька, Ольга Вікторівна(Видавництво "КНТ", 2024)
Навчально-методичний посібник містить навчально-дослідницькі завдання з психології освіти, які можуть використовуватися як для різних видів педагогічної практики, так і у теоретичному курсі з проблем психології освіти. ...
Despite the number of researches made on the problem of developing communication skills in children with autism spectrum disorders (hereinafter ASD), there are still many issues in this area covered insufficiently. Significant ...
Бєлова, Олена Борисівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Навчально-методичний посібник включає основний зміст теоретичної та практичної підготовки освітнього компоненту «Психологія осіб з порушеннями мовлення», згідно з чинною освітньо-професійною програмою «Спеціальна освіта ...
Бєлова, Олена Борисівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
«Практикум із освітнього компоненту "Психологія осіб з порушеннями мовлення"» − навчально-методичний посібник включає робочу навчальну програму, основний зміст практичної та самостійної підготовки з освітнього компоненту ...
Наукове дослідження присвячене проблемі формування мотивації досягнення успіху в учнів з інтелектуальними порушеннями. Актуальність теми визначається сучасними тенденціями компетентнісного підходу в спеціальній освіті, ...
Стаття присвячена проблемі впровадження дуальної форми навчання у процес підготовки фахівців спеціальної освіти. У дослідженні визначено актуальність дуальної освіти для формування професійної компетентності майбутніх ...
Ворох, Вікторія; Докучина, Тетяна Олександрівна(Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка, 2022)
Стаття присвячена проблемі економічного виховання учнів з інтелектуальними порушеннями. Впровадження компетентнісного підходу в освіту актуалізує проблему формування фінансової грамотності учнів у процесі економічного ...
Бугера, Юлія Юріївна; Чопік, Олена Василівна; Савчишина, В. В.(Видавничий дім "Гельветика", 2022)
Стаття присвячена актуальній проблемі корекційної психопедагогіки, зокрема, формуванню навичок самообслуговування у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. У статті зроблено короткий теоретичний аналіз літературних ...
Любащенко, Альона Андріївна; Марціновська, Ірина Петрівна(Видавнича група "Наукові перспективи", 2023)
У статті представлено роль асистента вчителя в організації інклюзивного освітнього простору. Означено, що інклюзивна освіта дозволяє учню з особливими освітніми потребами (далі ООП) здійснювати навчання відповідно до ...
Бугера, Юлія Юріївна; Чопік, Олена Василівна; Краківська, О. А.(Видавничий дім "Гельветика", 2022)
Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної спеціальної психопедагогіки, зокрема, формуванню соціальних компетентностей у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Проаналізовано сутність поняття «соціальна ...
Чопік, Олена Василівна(Видавець Ковальчук О.В., 2022)
Стаття присвячена актуальній проблемі участі педагогів закладів загальної середньої освіти у реалізації корекційного компоненту інклюзивної освіти. У статті зазначено функції вчителів предметів у закладі загальної середньої ...
У статті висвітлено психолого-педагогічні та поведінки особливості дітей, що мають розлади спектру аутизму. Вказано на те, що у переважній більшості досліджень аутизм розглядається не як захворювання з певною етіологією, ...
Докучина, Тетяна Олександрівна(Херсонський державний університет, 2023)
Кар’єрний розвиток фахівців спеціальної освіти є показником успішності їхньої професійної діяльності. Орієнтованість фахівців на досягнення успіху у професії підвищує її результативність та ефективність, а також сприяє ...
У статті досліджуються особливості навчання дітей з аутизмом. Встановлено, що організація діагностики дітей, що мають РАС повинна фокусуватися на повному використанні їхніх індивідуальних можливостей та здібностей для ...
Лісова, Людмила Іванівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Посібник "Логоритміка з методикою" є навчально-методичним комплексом, що забезпечує вивчення відповідного освітнього компоненту і розроблений для здобувачів першого (бакалавського) рівня вищої освіти за спеціальністю 016 ...