Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Притуляк, Матеуш Русланович | |
dc.date.accessioned | 2022-01-10T10:01:33Z | |
dc.date.available | 2022-01-10T10:01:33Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Притуляк М. Р. Розвиток емоційної сприйнятливості молодших школярів засобами пластичного інтонування: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Матеуш Русланович Притуляк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5797 | |
dc.description.abstract | Молодший шкільний вік визнано найбільш сенситивним для розвитку емоційної сприйнятливості у сукупності з іншими особистісними механізмами. Адже саме на даному етапі розвитку дитини її психологічні особливості та емоційна сфера починають активно формуватися. Однак в сучасній практиці загальної музичної освіти школярів існує суперечність між ефективністю застосування пластичного інтонування для музичного розвитку школярів і недостатнім ступенем його методичної розробленості для практичного впровадження в освітній процес. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та перевірити в експериментально-дослідній діяльності розвиток емоційної сприйнятливості молодших школярів, використовуючи метод пластичного інтонування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) | uk_UA |
dc.title | Розвиток емоційної сприйнятливості молодших школярів засобами пластичного інтонування | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 89 | uk_UA |