ElarK-PNU

Перегляд Навчально-науковий інститут української філології та журналістики по темі "advertising text"

Перегляд Навчально-науковий інститут української філології та журналістики по темі "advertising text"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (Аксіома, 2016)
    У статті розглядаються мовні особливості рекламних текстів у сучасному телеефірі з точки зору їх здатності здійснювати вплив на споживача. Доведено, що за рахунок засобів виразності копірайтери надають рекламованому товару ...
  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (Сумський державний університет, 2019)
    У статті розглядаються мова та стиль написання рекламних текстів у сучасному телеефірі з точки зору їх здатності здійснювати маніпулятивний вплив на споживача. Об’єктом дослідження було обрано телевізійні реклами на провідних ...
  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (Аксіома, 2017)
    У статті розглядаються мова та стиль написання рекламних текстів у сучасному телеефірі з точки зору їх здатності здійснювати вплив на споживача. Доведено, що за рахунок засобів виразності копірайтери надають рекламованому ...