Репозиторий Dspace

Графічне середовище як засіб урізноманітнення методичних підходів і принципів у викладанні географічних дисциплін (на прикладі Дунаєвецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кирніцька, Ганна Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-01-12T09:24:45Z
dc.date.available 2022-01-12T09:24:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кирніцька Г. М. Графічне середовище як засіб урізноманітнення методичних підходів і принципів у викладанні географічних дисциплін (на прикладі Дунаєвецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів): магістерська роб.: 014 Середня освіта (Географія) / Ганна Михайлівна Кирніцька. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5831
dc.description.abstract Проблема комплексного дослідження графічного середовища при викладанні географічних дисциплін залишається досить актуальною, оскільки безпосередньо пов’язана з формуванням у школярів інтелектуальних знань, умінь і навичок, вкрай необхідних у майбутньому житті. Відомо, що чотири п’ятих усієї інформації з оточуючого середовища людина сприймає органами зору, а тому дуже важливо домагатися найефективнішого засвоєння нею висхідних (первинних) даних із довкілля. Метою дослідження є всебічне вивчення графічного середовища як засобу з активізації пізнавальної діяльності пересічного учня у ході шкільного навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Географія) uk_UA
dc.title Графічне середовище як засіб урізноманітнення методичних підходів і принципів у викладанні географічних дисциплін (на прикладі Дунаєвецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів) uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 94 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись