ElarK-PNU

Використання технологій доповненої та віртуальної реальності на уроках фізики в 10-11 класах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Познанський, Роман Володимирович
dc.date.accessioned 2022-01-18T09:11:40Z
dc.date.available 2022-01-18T09:11:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Познанський Р. В. Використання технологій доповненої та віртуальної реальності на уроках фізики в 10-11 класах: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Роман Володимирович Познанський. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5891
dc.description.abstract Однією з нових перспективних технологій, які можуть бути використані в освітньому процесі, є технологія віртуальної та доповненої реальності. Проблема дослідження породжена відсутністю у вітчизняному освітньому просторі адаптованих навчальних матеріалів із навчання майбутніх учителів застосування систем доповненої та віртуальної реальності для розробки інтерактивних навчальних матеріалів, що викликало необхідність звернення до зарубіжного досвіду – масових відкритих онлайн-курсів з розробки засобів віртуальної та доповненої реальності. Мета роботи полягає в ознайомленні з новітнім матеріалом та інформацією про доступні в нас час новітні технології, які з легкістю заохотять учнів та студентів до плідної праці в навчальних закладах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання технологій доповненої та віртуальної реальності на уроках фізики в 10-11 класах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 101 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу