Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Познанський, Роман Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2022-01-18T09:11:40Z | |
dc.date.available | 2022-01-18T09:11:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Познанський Р. В. Використання технологій доповненої та віртуальної реальності на уроках фізики в 10-11 класах: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Роман Володимирович Познанський. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5891 | |
dc.description.abstract | Однією з нових перспективних технологій, які можуть бути використані в освітньому процесі, є технологія віртуальної та доповненої реальності. Проблема дослідження породжена відсутністю у вітчизняному освітньому просторі адаптованих навчальних матеріалів із навчання майбутніх учителів застосування систем доповненої та віртуальної реальності для розробки інтерактивних навчальних матеріалів, що викликало необхідність звернення до зарубіжного досвіду – масових відкритих онлайн-курсів з розробки засобів віртуальної та доповненої реальності. Мета роботи полягає в ознайомленні з новітнім матеріалом та інформацією про доступні в нас час новітні технології, які з легкістю заохотять учнів та студентів до плідної праці в навчальних закладах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання технологій доповненої та віртуальної реальності на уроках фізики в 10-11 класах | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 101 | uk_UA |