dc.contributor.author |
Боднар, Тетяна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-20T14:36:32Z |
|
dc.date.available |
2022-01-20T14:36:32Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Боднар Т. С. Розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей учнів з використанням принципу наочності у процесі навчання англійської мови у закладах загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Тетяна Сергіївна Боднар. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5916 |
|
dc.description.abstract |
Проблема використання засобів наочності при навчанні іноземній мові досить актуальна в наші дні. Не можна не визнавати необхідності застосування наочності, однак, невміле використання наочних засобів навчання може відволікти учнів від вирішення головних завдань. При цьому, як показує практика і численні спостереження, далеко не всі вчителі мають чітке уявлення про те, як організовувати застосування наочності на уроці так, щоб підвищити якість засвоєння матеріалу, в яких випадках застосування наочності обґрунтовано і корисно, а в яких недоцільно, а іноді навіть і шкідливо. Мета дипломної роботи – дослідити вплив використання принципу наочності на розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей учнів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей учнів з використанням принципу наочності у процесі навчання англійської мови у закладах загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
90 |
uk_UA |