Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Боднар, Тетяна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-20T14:36:32Z | |
dc.date.available | 2022-01-20T14:36:32Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Боднар Т. С. Розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей учнів з використанням принципу наочності у процесі навчання англійської мови у закладах загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Тетяна Сергіївна Боднар. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5916 | |
dc.description.abstract | Проблема використання засобів наочності при навчанні іноземній мові досить актуальна в наші дні. Не можна не визнавати необхідності застосування наочності, однак, невміле використання наочних засобів навчання може відволікти учнів від вирішення головних завдань. При цьому, як показує практика і численні спостереження, далеко не всі вчителі мають чітке уявлення про те, як організовувати застосування наочності на уроці так, щоб підвищити якість засвоєння матеріалу, в яких випадках застосування наочності обґрунтовано і корисно, а в яких недоцільно, а іноді навіть і шкідливо. Мета дипломної роботи – дослідити вплив використання принципу наочності на розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) | uk_UA |
dc.title | Розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей учнів з використанням принципу наочності у процесі навчання англійської мови у закладах загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 90 | uk_UA |