ElarK-PNU

Розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей учнів з використанням принципу наочності у процесі навчання англійської мови у закладах загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боднар, Тетяна Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-01-20T14:36:32Z
dc.date.available 2022-01-20T14:36:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Боднар Т. С. Розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей учнів з використанням принципу наочності у процесі навчання англійської мови у закладах загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Тетяна Сергіївна Боднар. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5916
dc.description.abstract Проблема використання засобів наочності при навчанні іноземній мові досить актуальна в наші дні. Не можна не визнавати необхідності застосування наочності, однак, невміле використання наочних засобів навчання може відволікти учнів від вирішення головних завдань. При цьому, як показує практика і численні спостереження, далеко не всі вчителі мають чітке уявлення про те, як організовувати застосування наочності на уроці так, щоб підвищити якість засвоєння матеріалу, в яких випадках застосування наочності обґрунтовано і корисно, а в яких недоцільно, а іноді навіть і шкідливо. Мета дипломної роботи – дослідити вплив використання принципу наочності на розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей учнів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) uk_UA
dc.title Розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей учнів з використанням принципу наочності у процесі навчання англійської мови у закладах загальної середньої освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 90 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу