Аннотации:
Вихід Великої Британії з Євросоюзу сколихнув увесь світ і не залишив байдужим ні політиків, ні економічні структури, ні соціальні інституції, ні медійну сферу. Цей своєрідний національний демарш, без перебільшення, є найбільш помітним моментом у мозаїчному й не завжди зрозумілому калейдоскопі політичних подій ХХІ століття, який ще довго перебуватиме в полі зору засобів масової інформації. Мовний аспект проблеми Brexit у першу чергу актуалізується у масмедійній площині, яка виконує функції номінації чинних процесів, їхньої кваліфікації та сприйняття європейською та світовою спільнотою, та у якій, загалом, Brexit було започатковано, обговорено та схарактеризовано. Мета магістерської роботи – встановити лінгво-стилістичні та лексико-семантичні особливості представлення феномену Brexit в текстах англомовних ЗМІ ЄС та Великої Британії.