dc.contributor.author |
Шварчук, Тетяна Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-24T08:17:47Z |
|
dc.date.available |
2022-01-24T08:17:47Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Шварчук Т. І. Оцінювання навчальних досягнень з англійської мови у закладах загальної середньої освіти ІІІ ступеня: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Тетяна Ігорівна Шварчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 96 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5928 |
|
dc.description.abstract |
Контроль та самоконтроль знань, умінь та навичок є сьогодні однією з найважливіших проблем організації навчальної діяльності під час уроків англійської мови. Саме в процесі перевірки виявляються досягнення школярів та прогалини у їх навчальній підготовці, закріплюються та систематизуються знання та вміння, набуті учнями на попередніх уроках, а на основі отриманої інформації коригується процес вивчення нового матеріалу. А ось пандемія Covid-19 поставила виклики для практики оцінювання. Однією з таких проблем є проведення онлайн-панелей академічної доброчесності учнів для розгляду випадків плагіату, змови, шахрайства та інших форм потенційних проступків. У цій роботі висвітлюються також і проблеми, з якими стикаються вчителі під час проведення онлайн-уроків та розглянуті практичні рішення цих проблем, а також програми, завдяки яким можна проводити заняття з англійської мови та здійснювати оцінювання учнів онлайн. Мета даного дослідження – розкрити комплексний підхід до системи контролю та оцінки в процесі навчання англійської мови у закладах загальної середньої освіти ІІІ ступеня. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) |
uk_UA |
dc.title |
Оцінювання навчальних досягнень з англійської мови у закладах загальної середньої освіти ІІІ ступеня |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
96 |
uk_UA |