dc.contributor.author |
Маїк, Зоряна Богданівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-09T13:12:18Z |
|
dc.date.available |
2022-02-09T13:12:18Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Маїк З. Б. Гумористична поезія як засіб розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Зоряна Богданівна Маїк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5965 |
|
dc.description.abstract |
Мета формування в дітей повноцінного володіння рідною мовою реалізується через залучення дошкільників до національних і загальнолюдських цінностей, до яких належить українська поезія гумористичного забарвлення. Безперечно, що гумор допомагає закладу дошкільної освіти й сім’ї полегшити дитині процес входження в соціальне середовище. Український поетичний гумор у силу свого надзвичайного багатства, яскравості, колоритності мови здійснює значний виховний вплив на дитину, збагачує її лексичний запас образними виразами. Мета дослідження – розробити й експериментально апробувати педагогічні умови та методику розвитку образного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами поетичного гумору. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
012 Дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Гумористична поезія як засіб розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
76 |
uk_UA |