dc.contributor.author |
Прокопчук, Юлія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-09T14:33:49Z |
|
dc.date.available |
2022-02-09T14:33:49Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Прокопчук Ю. В. Психологічні особливості запам’ятовування у дітей старшого дошкільного віку: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Юлія Володимирівна Прокопчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5968 |
|
dc.description.abstract |
На даний час питання пам’яті, зокрема запам’ятовування, набуває актуальності для дітей старшого дошкільного віку. Адже саме цей вік є найбільш сензитивним для розвитку не лише пам’яті, а й інших психологічних процесів. Тому перед педагогами є багато викликів, адже у вік технологій діти все менше і менше намагаються щось запам’ятати. Педагог повинен не лише відслідковувати рівень запам’ятовування, а й вживати заходів для покращення пам’яті за допомогою тренувань різної форми. Щодо старшого дошкільного віку, то пам’ять відіграє ключову роль готовності дитини до школи. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити психологічні особливості запам’ятовування у дітей старшого дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
012 Дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні особливості запам’ятовування у дітей старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
91 |
uk_UA |