dc.contributor.author |
Кравець, Діана Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-10T09:04:40Z |
|
dc.date.available |
2022-02-10T09:04:40Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Кравець Д. М. Педагогічні особливості теорії множинного інтелекту в навчанні рідної мови старших дошкільників: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Діана Михайлівна Кравець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 96 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5971 |
|
dc.description.abstract |
Розкриття інтелектуального потенціалу людей є сьогодні одним із найбільш актуальних завдань, проте його виконання вимагає насамперед уточнення змісту поняття «інтелект», оскільки теоретична невизначеність уявлень про його природу, структуру і механізми ускладнює експериментальні дослідження розвитку й функціонування інтелекту. Крім того, при вивченні інтелекту слід враховувати, що інтелектуальна сфера особистості тісно пов’язана з іншими її сферами і, насамперед, з емоційною, піддана її впливу. Мета дослідження полягає у вивченні та теоретичному обґрунтуванні проблеми особливостей застосування теорії множинного інтелекту в процесі навчання рідної мови у дошкільних навчальних закладах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
012 Дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні особливості теорії множинного інтелекту в навчанні рідної мови старших дошкільників |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
96 |
uk_UA |