ElarK-PNU

Технології формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуменюк, Вікторія Павлівна
dc.date.accessioned 2022-02-10T09:47:15Z
dc.date.available 2022-02-10T09:47:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Гуменюк В. П. Технології формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Вікторія Павлівна Гуменюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 70 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5972
dc.description.abstract Одним з компонентів, які закладають основу особистості, є логіко-математичне мислення. Вимоги сьогодення спрямовують педагогів на роботу задля формування в дошкільників таких якостей, як спроможність аналітично мислити, вільно висловлювати елементарні логічні судження, обґрунтовувати власні думки, давати чіткі визначення стосовно предметів та явищ навколишнього середовища, вміння самостійно висувати елементарні гіпотези, генерувати нові оригінальні ідеї тощо. Мета роботи: розкрити особливості проведення спеціальних ігор та вправ на природі, за межами навчальної кімнати з метою розвитку логіко-математичного мислення старших дошкільників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Технології формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 70 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу