dc.contributor.author |
Магада, Людмила Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-11T07:53:07Z |
|
dc.date.available |
2022-02-11T07:53:07Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Магада Л. В. Розвиток навиків дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку в ході формування уявлень про величину: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Людмила Василівна Магада. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5976 |
|
dc.description.abstract |
Дослідницька діяльність з дітьми – це особливий і дуже непростий вид діяльності. Саме він дає дітям можливість спілкуватися з однолітками, з дорослими, здійснювати з об’єктами різноманітні перетворення, виявляти їхні істотні зв’язки з явищами природи, з життєдіяльністю людини, вчить аналізувати й самостійно робити висновки. Така дослідна діяльність може проводитися у ході практично всіх занять в ЗДО. Зокрема, чи не найоптимальніші умови для неї створюються на заняттях з математики. Найкращі можливості для цього отримуємо під час вивчення змістової лінії, пов’язаної з формування уявлень про величину і здійснення вимірювальної діяльності. Мета дослідження полягає у визначенні умов формування та розвитку дослідницької діяльності у дітей старшого дошкільного віку при вивченні величин та їх вимірюванні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
012 Дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток навиків дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку в ході формування уявлень про величину |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
76 |
uk_UA |