Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Магада, Людмила Василівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-11T07:53:07Z | |
dc.date.available | 2022-02-11T07:53:07Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Магада Л. В. Розвиток навиків дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку в ході формування уявлень про величину: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Людмила Василівна Магада. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5976 | |
dc.description.abstract | Дослідницька діяльність з дітьми – це особливий і дуже непростий вид діяльності. Саме він дає дітям можливість спілкуватися з однолітками, з дорослими, здійснювати з об’єктами різноманітні перетворення, виявляти їхні істотні зв’язки з явищами природи, з життєдіяльністю людини, вчить аналізувати й самостійно робити висновки. Така дослідна діяльність може проводитися у ході практично всіх занять в ЗДО. Зокрема, чи не найоптимальніші умови для неї створюються на заняттях з математики. Найкращі можливості для цього отримуємо під час вивчення змістової лінії, пов’язаної з формування уявлень про величину і здійснення вимірювальної діяльності. Мета дослідження полягає у визначенні умов формування та розвитку дослідницької діяльності у дітей старшого дошкільного віку при вивченні величин та їх вимірюванні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Розвиток навиків дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку в ході формування уявлень про величину | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 76 | uk_UA |