ElarK-PNU

Розвиток навиків дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку в ході формування уявлень про величину

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Магада, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2022-02-11T07:53:07Z
dc.date.available 2022-02-11T07:53:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Магада Л. В. Розвиток навиків дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку в ході формування уявлень про величину: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Людмила Василівна Магада. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5976
dc.description.abstract Дослідницька діяльність з дітьми – це особливий і дуже непростий вид діяльності. Саме він дає дітям можливість спілкуватися з однолітками, з дорослими, здійснювати з об’єктами різноманітні перетворення, виявляти їхні істотні зв’язки з явищами природи, з життєдіяльністю людини, вчить аналізувати й самостійно робити висновки. Така дослідна діяльність може проводитися у ході практично всіх занять в ЗДО. Зокрема, чи не найоптимальніші умови для неї створюються на заняттях з математики. Найкращі можливості для цього отримуємо під час вивчення змістової лінії, пов’язаної з формування уявлень про величину і здійснення вимірювальної діяльності. Мета дослідження полягає у визначенні умов формування та розвитку дослідницької діяльності у дітей старшого дошкільного віку при вивченні величин та їх вимірюванні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Розвиток навиків дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку в ході формування уявлень про величину uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу