dc.contributor.author |
Мальована, Уляна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-11T08:34:35Z |
|
dc.date.available |
2022-02-11T08:34:35Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Мальована У. М. Методичні аспекти формування умінь у дітей старшого дошкільного віку будувати міркування на заняттях з розвитку мовлення: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Уляна Михайлівна Мальована. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5977 |
|
dc.description.abstract |
Загальновідомо, що Державний освітній стандарт початкової школи з української мови передбачає, починаючи з 1-го класу, ознайомлення учнів з міркуванням як типом мовлення, формування вмінь аргументувати свою думку, робити умовиводи. Проте аналіз дошкільної методичної літератури й практики свідчить, що в чинних програмах навчання і виховання дітей не виокремлено спеціальні завдання та мовний зміст роботи над міркуванням як функціонально-смисловим типом монологічного мовлення, тобто між початковою і дошкільною освітніми ланками не вибудовані логічні зв’язки в змісті навчання дітей монологу-міркування. Мета дослідження полягає в теоретичній розробці та експериментальній перевірці методики формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати міркування, зорієнтованої на оптимальну мовленнєву підготовку дитини до школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
012 Дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Методичні аспекти формування умінь у дітей старшого дошкільного віку будувати міркування на заняттях з розвитку мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
90 |
uk_UA |