ElarK-PNU

Психологічні особливості роботи з обдарованими дітьми в закладах дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маринчак, Галина Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-02-11T11:12:46Z
dc.date.available 2022-02-11T11:12:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Маринчак Г. М. Психологічні особливості роботи з обдарованими дітьми в закладах дошкільної освіти: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Галина Михайлівна Маринчак. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5978
dc.description.abstract У сучасному суспільстві проблема дитячої обдарованості є актуальною, оскільки серед найважливіших завдань удосконалення системи освіти стоїть раннє виявлення талановитих та обдарованих дітей, їх виховання і навчання. Обдарованість потрібно своєчасно виявити та розвивати, оскільки багато обдарованих людей, згідно думки науковців, не змогли реалізувати свої можливості саме через несприятливе виховання в дитячому віці. Мета дослідження: тeорeтично обґрунтувати та eкспeримeнтально пeрeвірити eфeктивність мeтодологічних основ організації роботи з обдарованими дітьми 5-6-річного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Психологічні особливості роботи з обдарованими дітьми в закладах дошкільної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 107 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу