Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Маринчак, Галина Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-11T11:12:46Z | |
dc.date.available | 2022-02-11T11:12:46Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Маринчак Г. М. Психологічні особливості роботи з обдарованими дітьми в закладах дошкільної освіти: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Галина Михайлівна Маринчак. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 107 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5978 | |
dc.description.abstract | У сучасному суспільстві проблема дитячої обдарованості є актуальною, оскільки серед найважливіших завдань удосконалення системи освіти стоїть раннє виявлення талановитих та обдарованих дітей, їх виховання і навчання. Обдарованість потрібно своєчасно виявити та розвивати, оскільки багато обдарованих людей, згідно думки науковців, не змогли реалізувати свої можливості саме через несприятливе виховання в дитячому віці. Мета дослідження: тeорeтично обґрунтувати та eкспeримeнтально пeрeвірити eфeктивність мeтодологічних основ організації роботи з обдарованими дітьми 5-6-річного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості роботи з обдарованими дітьми в закладах дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 107 | uk_UA |