Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Микуляк, Лілія Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-11T11:27:30Z | |
dc.date.available | 2022-02-11T11:27:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Микуляк Л. І. Формування музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку в процесі музично-ритмічної діяльності: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Лілія Ігорівна Микуляк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5979 | |
dc.description.abstract | Музичне виховання є дієвим засобом для пізнавального розвитку дитини, оскільки музика несе у собі величезний світ ідей, думок, образів, які стають надбанням дитини у процесі подальшої музичної діяльності. У структурі музичності чільне місце посідає ритмічне почуття. Музично-ритмічна діяльність – це вид музичної діяльності, основою якого є взаємодія музики та ритмічного руху. У процесі рухів під музику дошкільники опановують культуру тіла, «мову рухів», відбувається вдосконалення рухів, з’являється їхня виразність. Мета дослідження: теоретичне та експериментальне вивчення, а також вивчення ефективності процесу розвитку музичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку в ході музично-ритмічній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Формування музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку в процесі музично-ритмічної діяльності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 79 | uk_UA |