ElarK-PNU

Розвиток активного мовлення дітей раннього віку засобами художньо-предметної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сливка, Анастасія Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-02-14T10:02:36Z
dc.date.available 2022-02-14T10:02:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сливка А. В. Розвиток активного мовлення дітей раннього віку засобами художньо-предметної діяльності: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Анастасія Володимирівна Сливка. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5984
dc.description.abstract Розвиток мовлення, виховання мовленнєвої культури дітей на різних етапах навчання – одна з найсуттєвіших проблем сучасної освіти. У зв’язку з цим зростає роль досліджень, спрямованих на пошук шляхів оптимізації процесу розвитку мовлення дітей, особливо в перші роки життя. Необхідність проведення таких досліджень зумовлена особливою сензитивністю раннього віку для формування різних форм мовленнєвого спілкування, адже своєчасне й повноцінне оволодіння мовленням є передумовою розумової активності в подальшому дорослому житті. Мета дослідження: визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики розвитку активного мовлення дітей третього року життя в процесі художньо-предметної діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Розвиток активного мовлення дітей раннього віку засобами художньо-предметної діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу