ElarK-PNU

Виправлення мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зінько, Валентина Василівна
dc.date.accessioned 2022-02-15T08:18:09Z
dc.date.available 2022-02-15T08:18:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Зінько В. В. Виправлення мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових технологій: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Валентина Василівна Зінько. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5988
dc.description.abstract Одним із головних завдань мовленнєвого розвитку випускника закладу дошкільної освіти є оволодіння літературними нормами української мови та формування зачатків мовної особистості вже на дошкільному етапі навчання. Важливого значення у зв’язку з цим набуває своєчасне і систематичне коригування мовленнєвих відхилень, огріхів і помилок у мовленні дітей у процесі провідної для означеного віку – ігрової діяльності, введення у зміст мовленнєвої гри оцінно-контрольних і коригувальних дій. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити й експериментально апробувати лінгводидактичну модель, педагогічні умови та методику коригування мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Виправлення мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових технологій uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу