Abstract:
У монографії викладено теоретичні основи та практичні питання реалізації диференційованого підходу до дітей та молоді, що передбачає врахування їхніх соматотипів під час поліпшення фізичного стану. Особливу увагу приділено стимулювальному розвитку фізичних якостей у процесі фізичного виховання в закладах загальної середньої та вищої освіти, а також особливостям результативності цього процесу в зв’язку з приналежністю дитини до певного соматотипу. Запропоновано апробовані в експериментальних дослідженнях підходи до формування програм корекції фізичного стану, його окремих складових у процесі фізичного виховання, що передбачають вплив на фізичні якості з урахуванням особливостей їх природного розвитку і реакції дітей та молоді різних соматотипів на навантаження певної спрямованості. Для фахівців фізичного виховання, спорту та здобувачів вищої освіти усіх рівнів.